Fuckin’ Special

decembrie 8, 2008

Idei,ganduri si oameni.

Filed under: Things about life — Etichete:, , — Fuckin's @ 8:52 pm

225950321_8c6c52736b_m

Ma gandeam ca ideile zboara intotdeauna.De la om la om,de la gand la gand.Fiecarui om i se repartizeaza cate un gand in fiecare moment.Ideile se schimba dupa cum urmeaza planul lor.Nu ne-am nascut idee,dar poate ne-am nascut gand.Si se pare ca ne-am nascut si om.Nu stiu care dintre ele persista mai mult in timp.Probabil ca difera,asa cum o idee nu poate fi exprimata de doi oameni in acelasi fel.Totul se materializeaza in cuvinte,chiar daca ne-am impotrivi teribil de tare.Noi ne-am sforta ineficient in fatza unor idei ce ar ramane mereu la fel,indiferent ca oamenii le-ar putea da viata sau nu.

Ideile au fost intotdeauna puse sub un semn de intrebare.Nu se stie nimic concret despre ele si cu toate astea lumea este formata din idei.Totul incepe si se termina cu o idee.De unde vin?- nimeni nu a putut sa desluseasca.Ideea a creat omul sau omul a creat idea?

Tu stii totul despre tine?Despre tine ca idee,despre tine ca gand sau despre tine ca om…

Blog la WordPress.com.