Fuckin’ Special

decembrie 1, 2008

Cascadorii rasului….Steaua-Urziceni

Filed under: Sports — Etichete: — Fuckin's @ 9:43 pm

dsc04601

Nu am ras asa de mult la un meci de cand ma stiu.Liga lu’ Mitica e un fel de Romanie in alegeri.Toti joaca prost,dar in final trebuie sa iasa cineva invingator.

As vrea sa spun ca am vazut ceva sa imi placa in aceasta seara,dar m-as minti singura.L-as putea aminti pe Ionescu,care a fost singurul aplaudat de suporteri.Ahh nu mint,mint…mi-a placut galeria!!! Incredibil!As parafraza acum dar ma abtin cu greu.La fiecare degajare galeria scanda ceva.Unii stiu:)

As putea spune ca „mi-a placut” si de Dayro,care in prima repriza purta niste ghete portocalii,iar in a doua jumatate defila cu unele albe.Cand a intrat Semedo,am inteles si de ce.Ghetele portocalii erau in picioarele celui din urma.Dayro credea ca schimba norocu.N-a fost sa fie:)).Au fost amandoi la fel de penibili,indiferent ca rata Dayro,singur cu portarul,sau Semedo cadea in fund cand primea vreo pasa.

Un jucator de la Unirea,sarmanu de el,a ratat de la 1 metru de poarta si cu poarta goala.A ras un stadion intreg de el si alte mii de telespectatori;pana si pitipoancele prezente la meci au inteles gravitatea fazei.

Una peste alta,ultimul meci al turului a fost circul de pe lume,intr-o concordanta perfecta cu alegerile.

P.S.:Am uitat sa mentionez ca a batut Steaua cu 1-0,gol marcat de Kapetanos in min 90.Nu ca ar fi contat prea mult.Si dupa cum spunea un prieten: „Bah astia parca joaca mai prost ca la televizor”.

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.